Alla inlägg under april 2007

Av Eva - 30 april 2007 13:44

Frukost:
- 2 råga
- 1 glas mangosmoothie
- ½ glas juice (tror jag)

Lunch: (McDonlands)
- tasty burger
- mindre än hälften av stripsen (inte goda)
- "mellan" cola

Middag:
- fiskgratäng (färdig från frysen)
med dillsås och mos
- ungefär en potatis oxå
- kokta ärtor, majs, paprika och haricot verts.
"enligt tallriksmodellen" duktigt..

fick ju dåligt samvete efter mcdonalds.

efterrätt:
- åt resten av tuttifruttin

Motion?
gått på stan..

Av Eva - 29 april 2007 21:25

Frukost:- 2 råga- 1 glas smoothie (mango)"Lunch":- 1 glas smoothie (banan,hallon och blåbär)- 1 torkat plommonMiddag:- 3/4 pizza (oxfile', bacon, beasås och strips)- fun light"Efterrätt":- kanske en näve tutti frutti (finns ca. en näve kvar)- resten av kina snacksen- resten av colan från igåringen träning idag inte. om man inte räknar promenaden när i hämtade pizza på 5 min..sammanlagt :P

Av Eva - 28 april 2007 23:36

Frukost:- 2 njuta- 1 glas smoothie (banan och blåbär)- ½ glas juiceMellanmål:- ca ½ äppleLunch:- 2 råga- 1 kopp the med en tesked honung (med smak:smultron och vanilj)Mellanmål:- 1 vaniljmunk..mmmmMiddag:- tacos- fun lightEfterrätt:- halv påse kinasnacks- mindre än en halv påse tutti frutti- ½ cola (50 cl)

Av Eva - 28 april 2007 09:53

Frukost:
- 2 njuta
- 1 glas juice

Mellanmål:
- 3 torkade plommon

Lunch:
- köttbullar med lote krossade tomater (med vitlökssmak)
- fullkornsspaghetti
- rivna morötter
- vatten

Mellanmål:
- 1 banan
- 3 torkade plommon

Middag:
- vitlökskyckling (färdigkryddad från frysen)
- klyftpotatis
- paprika
- tomat
- "riktig" fetaost (får och getmjölk)
- dressing gjort på olivolja, vatten och liten "kryddpåse"
- fun light

Efterrätt:
- liten bit kladdkaka
- fun light

Träning:
- promenerat typ 30 min (sammanlagt)
promenerade ju i..onsdags kanske 20 min förresten.
Tänkte slänga kladdkakan...men jag kuuuunde inte.. slängde resten igår, det var kanske två bitar kvar.

Av Eva - 27 april 2007 12:30

glömde skriva att jag faktiskt åt en halv lion på onsdag..men nu till torsdag:Frukost:- smoothie (yoghurt, mjölk, havredryck och mango)- 2 råga- några klunkar juiceLunch:- potatissoppa med keso- 1 rågaMellanmål:- 2 torkade plommonMiddag:- lite mer än en halv kebabrulle- 33cl colaMellanmål:- 1 lionTräning:...städat och dammsugit igen!säkert nåt jag ätit som jag inte kommer ihåg..glömde skriva upp igår..hade ju nattgäster.. skriver sen om jag kommer på.

Av Eva - 26 april 2007 13:06

Frukost:- 2 råga- 1 glas smoothie- ½ glas juiceMellanmål:- 6-7 jordgubbar- ½ banan- några klunkar mini merLunch:- foccacia med:- kycklingfile'- bacon- ceasardressing- typ..tomatsås kanske?..- 1 glas citronvattenMellanmål:- 1 litet glas smoothie- 1 torkat plommon- kanske 5-7 nötterMiddag:-kyckling på indonesiskt vis (färdiglagad, MEN nyckelålsmärkt)- kyckling, ris, nå grönsakerMellanmål:- 6-7 jordgubbar- lite grädde- lite mörk chokladträning: promenerat massa på stan bara

Av Eva - 24 april 2007 23:01

Frukost 1 (hemma):- bananFrukost 2 (på stan):- liten "grov" fralla med ost, skinka, salladsblad och gurka- 25 cl bravo juiceMellanmål:- smoothieMiddag:- fullk. makaroner- köttbullar med krossade tomater- gurka, paprika(dumt) mellanmål:- 1 bit kladdkaka...MEN, jag promenerade (i raaask takt!!)ca. 35 min (blev himla svettig!)och gjorde massa situps (räknade inte) men på ett ungefär kanske 30 eller nåt..Åt inte frukost hemma för jag glömde att jag skulle till optikern, och vaknade lite sent, men hann iaf. nåra minuter sen bara.

Av Eva - 24 april 2007 17:14

glömmer lite småsaker bara..promenerat kanske 15 min..igår tror jag det var.sen sallad har jag till pastagratängen (gurka, tomat, paprika)myyyycket viktigt!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards